Söndag - gårdagen

     2008-01-27 @ 09:59:14
Igår var dagens ord:  "För mycket av det goda - är ibland precis lagom." ~ Mia Törnblom 

De orden stämmer verkligen in på gårdagskvällen. För min del var det mycket vin, mycket chips, mycket prat, mycket sång, mycket kramar och mycket kärlek. Och det var alldeles lagom :) Jag hade en helt underbar födelsedagsfest med alla mina vänner... det var så roligt att nästan alla kunde komma.

Av min finaste Lomo fick jag ett jättestort födelsedagskort där hon klippt och klistrat och diktat... där var kort från 1994 och framåt... herregud som man har sett ut :) Jag är så glad att du och din man kom igår trots att Lillan var lite krasslig. 

Mina snusketörer höll tal... ni är så söta :) Fick en överraskning... fick varken tid eller plats, bara ett datum och att jag skulle klä mig lite finare än vardagsklädsel, ska bli superroligt. :)

Idag är jag lite bakis... men bara lite. Jag brukar ju inte dricka så ofta, så bakis är inget jag är så van vid... men det får jag ta idag... inte varje dag man fyller 30.

Jag får väl ta tag i den här röran här hemma sen oxå. Som vanligt har jag ju vaknat alldeles för tidigt, Dylan sover fortfarande och det får han gärna göra, det behöver han.

Kommentarer
Postat av: Långa farbrorn

Tack för en jätteskojsig kväll! kram

2008-01-27 @ 20:38:13
Postat av: Miia

låter som du haft en underbar födelsedagsfest!!!!!
Är sååå nyfiken på vad det ärt dom ska hitta på med dej iom din hemliga present =)
sånt gör mig allt för nyfiken!
hoppas du får en bra vecka,antar den innebär en del jobbande?
kram från oss

2008-01-28 @ 09:54:23
URL: http://miian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0