Torsdag - mitt hem

     2008-06-12 @ 17:36:08
Mitt hem är i ett skriande behov av städning... alltså undanplockning och dammsugning... inget äckligt som en massa matrester o så. Men eftersom min jobbsituation är som den är just nu så har jag ingen ork att börja städa när jag kommer hem. Ikväll ska jag dessutom på kurs... så där försvann denna lugna kvällen hemma. Men imorgon eller på lördagförmiddag får jag nog ta tag i en lite undanplockning.......... iallafall så ska det ske innan midsommar...

Kommentarer
Postat av: miian

hej gullegris!

Läser oxå din mest hela tiden!

Skit i städningen,fast vet dock hur det känns när tiden inte finns eller orken!

Duktig du va som röt till igår,det skulle hon ha!

ha en bra kurskväll :)

kramis

2008-06-12 @ 19:09:57
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0