Fredag - lördag?

     2008-03-28 @ 19:57:27
I morse när jag vaknade (innan klockan ringde) så hann jag tänka: Är det lördag idag? Ganska snabbt kom jag fram till att det var fredag och att jag var tvungen att gå upp. Lite mer barn på jobbet idag och lite mer fart i dem. Vi grillade korv ute idag till lunch, jättehärligt var det :)

Efter jobbet blev det klippning för min del, endast lite på topparna... ska låta mitt hår växa lite över sommaren... sen får vi se hur långt det blir innan det klipps av igen. Tänkte köpa mig en toning i helgen oxå... lite färgförändring behövs... känner mig lite grå. (alltså inte gråhårig utan lite blek lixom)

Jag har varit sugen på nudlar sen jag läste hos Miia för ett tag sedan att de gjort nudelwok. Hade tänkt att jag skulle handla ikväll och fixa det... men orken fanns inte så jag köpte med mig nudlar med kycklig och grönsaker från Thai take away. Det var helt underbart gott + att nu har jag lnch till imorgon oxå :) Toppen!

Nu ska jag strax bänka mig framför tv:n och kolla på Let´s dance-finalen. Jag ska minsann rösta på Tina.
Vem hejar ni på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0