Söndag - hedersuppdrag

     2008-05-11 @ 18:30:28
Idag ringde en förälder till mig och frågade om jag ville ha hand om deras barn när de ska gifta sig... naturligtvis ställer jag upp :). Hon hade pratat med den föräldern vars barn jag hade hand om för 3 år sedan. Jag vet att det är ett dilemma för många... vem ska ta hand om barnen när man gifter sig? Alla som känner barnen bra är ju bjudna på bröllopet. Ett tips är att fråga någon i personalen på barnens förskola... de känner ju barnen väldigt väl. Denna gången ska det bara vara från lunch och ett par timmar framåt... förra gången var det från vigseln och fram till brudparet kom hem på morgonkvisten.

Jag sträcker på mig och tar åt mig äran av detta hedersuppdrag... det är verkligen ett betyg på att föräldrarna är nöjda med det jag gör :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0