Söndag - tja, vad händer här

     2008-11-23 @ 18:19:09
Här rullar livet på...

Idag har jag varit och tittat på Mitt lilla pucko när hans lag spelade slutspel i fotbollscupen i stan. De åkte ut i åttondelsfinal... men de var duktiga :) Sen har jag tvättat en massa och städat ur kyl o frys + diskat. Även idag var volymen på musiken rätt hög och den stängdes abrupt av när älsklingen kom hem. Stackaren ligger på soffan o sover... han har huvudvärk. Jag ska väcka honom om en stund... börjar o bli lite hungrig.

Igår följde jag med till svärföräldrarna... trött som en spade. Spenderade dagen i soffan mest... läste o sov en sväng. Zeke höll mig sällskap ett tag, han är rätt mysig när han är lugn.

I fredags var det After work med tjejerna på jobbet. Skitgod mat, mumsigt rödvin och en toppen cosmopolitan :) + jättehärliga tjejer/kvinnor som sällskap :)


Nu i veckan är det 1 möte på kvällstid och 1 utbildning efter arbetstid... vilket betyder måndag jobb till 18, tisdag jobb 7.45 - 19 och onsdag jobb 6.15 - 16.30... lite blä är det allt. På onsdagkväll åker älsklingen till Göteborg... o stannar till fredag em. Nån utbildning för nyanställda på hans jobb. På torsdagkväll ska jag ha en soffliggarkväll tror jag... bara jag... o så Prinsen förstås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0