Fredag - tidigt

     2008-09-05 @ 07:36:36
Igår gick jag och la mig lite efter 9, har varit så trött de senaste kvällarna. Vaknade lite efter 6 i morse... så jag har suttit här vid datorn en stund nu... börjar ju inte förrän 9 :) o vi har knappt några barn i eftermiddag, så jag räknar med att jag kan gå hem vid halv 4... det känns som en helt ok dag :)

Igår efter jobbet var jag på fotboll igen... småsystrarna spelade och minstingen (13, going on 14) kom och mötte mig när jag kom. Fick en go kram och ett "Vad roligt det är att du kommer på våra matcher" :) Det värmde mitt hjärta, jag kommer ju så gärna, tycker att det är roligt att följa dem.

Ikväll kommer Dylan hem :) Jag får se om jag lyckas få med honom till min jobb-ort imorgon. Där visas en speciell villa under BO-dagarna + att mitt jobb har öppet (o jag slapp vara där). Imorgonkväll blir det VM-kval hos Skogstösen och Mitt lilla pucko :). På söndag ska jag först på Blingo-party hos Storasyster och sedan med Mamsen och kolla på småsystrarna, mycket fotboll nu :)

Nu är det nog dax för lite frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0