Lördag - gårdagen

     2008-09-13 @ 08:05:32
Igårkväll var jag först på fotboll. Småsystrarnas konkurrenter om guldet möttes i en liten håla utanför stan. Vi ville helst att det skulle bli oavgjort, men vi hejade på bortalaget till slut eftersom hemmalaget var så fula i sitt spel. Men men, man kan inte få allt... hemmalaget vann med 1-0 *blä* och jag höll på att frysa rumpan av mig. Jag hade vinterjacka och vantar på mig... men fötterna frös *brrr* härom dagen kunde jag gå i t-shirt och nu måste jag ha vinterjacka... här slår visst vädret om snabbt.

Efter fotbollen åkte jag på danskväll. Det var jätteskoj att dansa olika danser, men dj:n var sådär då hon ofta bara spelade danser vi inte kunde och inte gav nåt alternativ. Men jag och mina duktiga kurskompisar klurade själva ut vad vi kunde dansa till. Jag orkade i 1 ½ timme, sen höll mina ögon på att falla ihop.

Har sovit som en prinsessa inatt och nu sitter jag här och käkar frukost. Jag ska minsann ut och springa sen... vi får väl se hur det går... min kondis är på typ -10 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0