Söndag - sugen

     2009-01-25 @ 08:27:22

Vaknade helt taggad idag... jag är så attans sugen på att röja... så när Dylan har kommit upp ska jag nog ta tag i klädkammaren... det är ett bombnedslag där inne. Dylan har en idé om att vi har för mkt grejer, det är därför det blir stökigt så fort... och jag kan nog inte annat än att hålla med. Varje sak måste ha sin plats, annars blir det bara kaos. Så idag är det operation rensning som gäller.

Tror minsann att jag har blivit inspirerad av bloggar som jag läser och av Lillebror och Svägerskan som flyttar nästa helg och röjde runt lite igår medans jag passade de små hjärtanen Älvan o Myran.


Sen är jag även lite pysselsugen... se vad jag hittar här på nätet... har tänkt mig ett lite längre projekt... gäller o börja i tid :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0