Tisdag - fredag i Stockholm

     2010-04-27 @ 19:26:14
Jag och mamma kom upp till hufvudstaden en stund efter lunch. Vi begav oss direkt till lägenheten för att lämna väskor och planera upp dagen. Solen stårlade så vi beslutade oss för att ta tunnelbanan till Gamla stan och strosa lite där innan vi skulle till Globen. Det blev minsann lite shopping för min del :), inhandlade en mörklila pashminasjal och födelsedagspresent till äldsta lillasystern. Vi käkade middag på en mysig italiensk restaurang, det blev mumsig pasta... det enda som fattades var ett glas rött... men det är smällar man får ta.

Efter maten tog vi t-banan till Globen för The last bounce. Det var en jättebra föreställning, men mina fogar och mina ben tog stryk av att sitta så länge. En stund innan första pausen fick jag resa mig och stå vid utgången en stund. Som tur var satt jag ytterst på raden.



Kommentarer
Postat av: Marie

De är riktigt grymma!

2010-04-27 @ 23:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0