Onsdag - dagen D

     2010-08-04 @ 22:50:16
Då var dagen D snart till enda... o ingen bebis har tittat ut... inte för att jag förväntade mig att den skulle göra det... men hoppas kan man ju alltid.

Idag har dagen bjudit på strömavbrott, barnmorskebesök, smyckesshopping och matinhandling. Eftersom bebisen inte behagade komma ut idag så tröstade jag mig med en troldekugle :)

Imorgon går jag på övertid, nästa besök hos barnmorskan är på måndag. Om inget hänt innan den 19:e så blir det ett besök på förlossningen för att bli undersökt... så får vi se vad som händer.

Snart dax för sängen, ska bara ta en liten bloggrunda först :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åhh spännande, hoppas att din bebis kanske tittat ut nu och om inte så hoppas jag att du slipper gå över för länge!!

Lycka till=)

2010-08-05 @ 09:25:49
URL: http://www.alltforforaldrar.se/frusofie
Postat av: Rövarmamman♥Gravid igen

Hoppas du slipper gå för länge:) Lycka till nu!KRAM

2010-08-05 @ 10:01:44
URL: http://roxenmo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0