Onsdag - dagen

     2010-11-17 @ 18:00:08
Efter att ha somnat vid 00 och haft ett otal uppvaknande under natten bestämde jag mig för att åka till jobbet o hälsa på. Jag gav upp att försöka somna om lill-prinsen vid halv 8 och gick upp och åt frukost istället. Spenderade förmiddagen med att prata med barn och kollegor, mycket trevligt. Barnen var nyfikna på lill-prinsen och hade många frågor. Vid lunch körde vi hemåt igen, jag käkade lunch och sen gick vi upp till svärmor. Satt och pratade en stund och efter att lill-prinsen fått mat gick jag hemåt för 2 timmar egentid. Hann t.o.m. sova i 30 minuter, det behövde jag.

Snart har vi klarat av 3 av 5 dagar utan vår älskade man/pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0