Torsdag - försoning

     2010-09-23 @ 14:07:37

DVD Film: Försoning



Den första filmen som jag har sett från lovefilm är Försoning (orig. titel Atonement). Jag har velat se denna filmen länge, men det har inte blivit av. Mina förväntningar var höga... gillar Keira Knightley och den verkade bra när man läste vad den handlade om. Jag tyckte definitivt att den var sevärd... men ingen film som jag ser igen. Jag tyckte att den var lite rörig... det spolades fram och tillbaka i den (ja, bokstavligen) och emellanåt var det lite svårt o förstå var o när det var.

Själva lovefilm-sajten är väldigt lättöverskådlig. Man har en filmlista som man kan fylla på med hur många filmer man vill och man kan även dela in dem i kategorier, beroende på hur fort man vill ha dem. Det finns hur många filmer som helst att välja mellan och man kan boka sig på filmer som inte har kommit än. Lovefilm har inga förseningsavgifter vilket innebär att du inte behöver stressa med att skicka tillbaka filmerna. Du betalar inget porto utan skickar bara tillbaka filmerna i samma kuvert som de kom i... mycket smidigt tycker jag.

Om ni, mina kära läsare, vill prova på Lovefilm, så finns det just nu en chans för er att få ta del av samma erbjudande som jag fått. Gå in på lovefilm och skriv in presentkoden FILM09 för att ta del av erbjudandet.

Introduktionserbjudandet innebär att du under 1 månad får 4 filmer hemskickade utan kostnad. Därefter betalar du ordinarie pris 99kr/mån för 4 filmer/månad. För att undvika kostnader helt måste du avsluta din prenumeration inom 1 månad från och med registreingsdatum. Erbjudandet gäller endast hushåll som inte tagit del av ett introduktionserbjudande tidigare och du ska ha fyllt 18 år. Erbjudandet är giltigt t.o.m. 31/10 2010. Ångerrätt i 14 dagar gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0