Lördag - tänk

     2011-04-01 @ 22:52:10
Tänk vad saker kan hända bara för att man vågar :) Förra våren gick jag här hemma och ingen i min närhet var gravid. Min fina Tiny hade ju oxå en bulle i ugnen, men bor ju 13 mil härifrån :( Jag hittade en grupp blivande mammor från Kristianstad med omnejd (med beräknad födsel i augusti) och en vacker dag tog jag mod till mig och följde med dem på fikadejt och det är jag väldigt glad för. Vi var 6 gravida med mycket att prata om. Mammor har fallit ifrån och mammor har kommit till och vi har ju fortsatt att träffas även efter att barnen började titta ut.

Tänk att jag vågade åka på den där fikan i maj :-), tänk att jag har träffat så fantastiska tjejer som jag uppskattar att umgås med.

Kommentarer
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

Eller hur?:D Underbart är det! :):)

2011-04-03 @ 21:10:23
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: Ida

Vilka söta ögon i headern :)

2011-04-03 @ 23:01:58
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0