Söndag - fantastiskt

     2011-04-03 @ 11:30:05
Igårkväll hade vi besök av kära vänner. Vi grillade, pratade och spelade spel. Lill-prinsen hade på sig sin fina Pippi-tröja, sin blingo-mössa och sina cool-jeans från Lindex, sen satt han på en filt på altanen och tittade på när det grillades. Han var nöjd en liten stund, sen blev han matad av Marie :) Det gav mig verkligen en försmak för underbara vår- och sommarkvällar. Vi åt inomhus och det var supermumsigt med grillat + ett glas rött.



När lill-prinsen somnat (efter att ha varit vaken till 10) spelade vi Vem svarar först?. Jag vann... BÅDA gångerna :) mannen var lite sur över det ;)

Vi trodde att lill-prinsen skulle sova lite längre idag... men tji fick vi... mannen var uppe en timme inatt med honom och sen vaknade han vid halv 7... då var vi inte så pigga. Men, men, jag har fördrivit morgonen och förmiddagen med att plocka undan en massa disk och kollat på inspelade program :) Lill-prinsen sover nu sin andra förmiddagsnap :) Om nån timme ska vi åka iväg och bada... äntligen är vi friska och hemma :)

Förresten... jag var ute o sprang igår... ska försöka göra det till en vana :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Tack för gårdagen! Vi hade väldigt trevligt =) Haha han var en dålig förlorare!

2011-04-03 @ 20:01:01
Postat av: Madde

Ja jätte goa ungar hela bunten;)Hela Ymer gänget och ngra till!!

2011-04-04 @ 11:37:48
URL: http://madeleneaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0