Torsdag - dagens ris

     2011-07-21 @ 08:52:14
Dagens ris går till Barnvänligt som inte lyckats att posta mitt paket ännu. Den 18/6 var jag på homeparty hos Anouk, den 21/6 är ordern registrerad hos dem. Sen har de tydligen inte kunnat läsa min mailadress som jag bokstaverade TYDLIGT. Det dröjer till den 5/7 innan min väninna som jag ska samfrakta med får ett mail från dem att de inte kunnat nå mig, de skickar även en order via brev till mig som kommer den 6/7. På ordern står det helt fel personnummer... nog för att jag är gammal, men jag är f-n inte född -55. Jag mailade dem om detta innan jag betalade, men det skulle inte vara någon fara, de skulle bara stryka det och skriva dit det rätta. Så jag betalade 8/7, men det kom fortfarande inga varor.

I förrgår mailade jag dem om att varorna inte kommit och fick svar igår att enligt ekonomitjejen så är inte båda ordrarna betalda. Jag och min väninna dubbelkollar våra betalningar och dem är gjorda... så nu har de fått mail igen. Nu undrar jag lite... VAD F-N ÄR PROBLEMET!!!!! Om hon nu kan se att inte båda ordrarna är betalda så borde hon ju kunna se VILKEN av dem som inte är betald!!!

Till saken hör att en av de sakerna jag beställt är en present till en liten tjej som vi ska besöka 40 mil bort nästa vecka... så jag måste ha sakerna senast tisdag.... jag blir så FRUSTRERAD!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anouk- En Rookiemammas Vardag

men vafaaan. Nej jag håller faktiskt med om att de förtjänar lite ris. Madde hade också fruktnsvärt strul med sin faktura. Stod fel namn och grejr=/ Usch... Im sorry=/

2011-07-22 @ 08:40:40
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0