Lördag - att möta sina fobier

     2011-06-18 @ 09:52:20
Idag har jag gjort nånting som jag aldrig trodde att jag skulle göra. Jag har delat en falukorv i små bitar och gjort Korvstroganoff till lill-prinsen. Falukorv är nåt av det värsta jag vet (i matväg). Jag fixar varken lukten, smaken eller konsistensen. Men jag bestämde mig för att det skulle gå... så jag andades med väldigt små andetag medans jag delade och sprang och tvättade mig direkt med välluktande hallontvål. Stekte korven med lök och hade sedan i lite majs innan tomatpurén och mellangrädde gjorde den till en härlig goja :/. Hoppas den smakar gott, för det finns inte en chans i helvete att jag smakar på den.


Bildbevis ;)

Kommentarer
Postat av: Marie

Bra gjort av dig! Falukorvskonsistens och lukt är ju inte det trevligaste.. Du märker nog om han gillar det =)

2011-06-18 @ 15:54:28
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

hahhahaha!

2011-06-18 @ 21:26:05
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Hahaha! Fy fan va kul de måste sett ut!!!

Bra jobbat dock ;o)

2011-06-21 @ 22:16:37
URL: http://mimiliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0