Lördag - rosa

     2011-11-26 @ 14:54:34
Jag vet inte om ni har märkt att jag är inne i en rosa period just nu. Jag har ingen aning om var den kom ifrån, men jag gillar den. Rosa passar väldigt bra in i mitt kök och jag dissar just nu allt julrött som finns i affärerna. Jag tittar istället på allt det vita eller silvriga, men än så länge har jag inte köpt nåt detta året. Jag måste göra vid vår adventsljusstake idag, såhär såg den ut ifjol och fylldes senare med polkagrisar. Finns det nåt rosa man kan fylla den med????

Servisen som jag tipsade om igår fanns faktiskt i andra färger än rosa, även vitt och blått (tror jag att det var)

Kommentarer
Postat av: Nilla

Lite sent ute med svar... men geléhallon är rosa! och perfekta att dekorera med eftersom de inte möglar eller är farliga om man råkar käka upp ett eller två!

2011-12-11 @ 19:50:36
URL: http://motherofalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0