Onsdag - söndagsutflykt

     2012-11-14 @ 14:28:00
I söndags åkte jag och min gravidvapendragare S till Ullared. Det var supermysigt att få en dag ensam med henne och det blev massor med gravid- och bebisprat. Vi spenderade 3 timmar inne på själva varuhuset och lyckades fylla våra kundvagnar med diverse saker. Ett av mina fynd var en fin svart väska, lagom stor som jag kan använda som "fin"väska, ett stort + är att man kan ha den både med och utan axelrem.
 
 
Något annat jag passade på att handla på mig var godis med pepparkakssmak. Dumle gingerbread är helt fantastiskt goda och smakar som pepparkaksdeg. Jag har gömt godiset i min nya fina plåtburk från TGR eftersom min man har en tendens att äta upp allt gott i skafferiet med en rasande fart.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0