Fredag - lista

     2007-06-22 @ 09:34:54
Hittade denna listan hos Mira

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
Krylltott!
2. Hur mycket kontanter har du på dig?
Max 50kr
3. Vilket ord rimmar på "test"?
Pest
4. Favoritplanet?
Får nog säga den här planeten
5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
Min syster
6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil?
MacGyver (för då är det Älsklingen som ringer)
7. Vad har du på dig på överkroppen just nu?
BH, cerise kortärmad topp, grå munkjacka och mina handledsvärmare
8. Sätter du etiketter på dig själv?
Har inte för vana att klistra lappar på mig själv ;)
9. Vad är det för märke på skorna du har på dig?
Just nu har jag inga skor... bara mina varma älgstrumpor
10. Ett ljust eller mörkt rum?
Ljust på dagen mökt på natten.
11. Vad gjorde du vid midnatt?
Sov
12. Vad står det i ditt senast mottagna SMS?
Absilut! :) Trevlig midsommar! ps. nu sitter jag på bussen mot jönköping. Bamsekram
13. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
Inte den blekaste
14. Vilket uttryck använder du mest?
Oh my lord?
15. Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
Älsklingen
16. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
Prinsen
17. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?
Lite vodka igår när jag provade mig fram till min midsommarbrygd
18. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
Inga
19. Vilken ålder har varit bäst hittills?
29
20. Din värsta fiende? 
Förmodligen jag själv
21. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
En vy över Visby som jag tog förra sommaren
22. Vad var det senaste du sa till någon?
Ok då jag öppnar väl fönstret till dig, fast du vill ju inte gå ut för det spöregnar (till Prinsen när han inte slutade jama)
23. En miljon dollar eller förmågan att flyga?
Jag tar pengarna :)
24. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
Absolut... idag är det 5 år sedan första kyssen :)
25. Senaste låten du lyssnade på?
Alarma med 666

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0