Lördag - midsommar

     2007-06-23 @ 18:06:29
Var i vänners nya hus igår och firade midsommar... vi satt ute i ladan i ett litet rum, mysigt! Kvällen började bra och min midsommarbrygd var supergod. Efter maten fick min mage dock ett psykbryt som varade i typ 4 timmar... så då blev det avslagen cola för min del.

En skojig sak som hände var att en av killarna som kom dit har haft en fling med min Lomo för en herrans massa år sedan. Tänkte att det inte kan finnas så många killar med de namnet i den hålan. O jag hade minsann rätt :) Försökte på begäran att fånga honom på bild... tror att jag lyckades med Protesmakarens kamera... men det var inte lätt. 
Lomo: Han var mycket rolig och trevlig :)

En positiv sak med att min mage kollapsade var att vi inte behövde vänta hela dagen på att köra hem... det uppskattades av mina medresenärer. Alltid kan man ju glädja någon ;)

Idag har det bara blivit slapp och ikväll blir det pizza på Älsklingens begäran... e man bakis så e man. Men jag mår superbra :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja det var kul att prata med honom på telefon. Tänk vad världen är liten! Kram

2007-06-24 @ 11:21:52
URL: http://lomo.webblogg.se
Postat av: Anna

Japp, blev allt lite förvånad när han presenterade sig :)

2007-06-24 @ 16:31:57
URL: http://anapanasiti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0