Måndag - önskelista

     2007-11-05 @ 20:05:26
Med anledningen av min stundande födelsedag (vet att det är ett tag kvar... men tiden går ju så fort)

Jag brukar aldrig skriva önskelista, för jag brukar inte orka tänka efter vad jag vill ha och behöver. Men i år har jag tänkt till lite och kommit fram till en del saker som jag behöver, men aldrig själv blir färdig att köpa.

♥ En mixer. Gillar verkligen färgen, den skulle passa såååå bra på hyllan i köket.
♥ En skruvdragare. Den här är så liten och söt :)
♥ Presentkort på rygg/nack massage... mina axlar skulle döda för lite massage.
♥ En bra kökskniv
♥ Pengar (så att jag kan köpa mig en ny och bättre digitalkamera)
♥ En sladdlös dammsugare. Jag behöver en dammsugare som tar liten plats.
♥ Sängkläder (som passar en 120-säng) (gärna i bruna nyanser)
♥ en ångkokarinsats. Ingen elektrisk ångkokare eller skål med hål i som man sätter i kastrullen, utan en ihopfällbar (som ett paraply) som passar alla möjliga grytor. Hör sökt mig fördärvad på internet... men hittar inga. Jag vet att de finns för Storasyster har en sådan *me want*
♥ En klocka, alltså ett armbandsur :)
Fotpall :) (som denna från IKEA... björkstomme med vit mellanröd klädsel)


Förmodligen kommer listan att fyllas på efterhand som jag kommer på fler grejer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0