Torsdag - borde

     2007-10-11 @ 19:01:12
Det finns så många saker som man borde göra. Just nu borde jag verkligen ta tag i disken, så att jag sedan kan laga lite kvällsmat till mig själv... börjar ju lixom o bli lite hungrig. En annan sak som jag borde göra är att tvätta... blir förmodligen ett helgprojekt... många helgprojekt lär det bli. Första helgen av två nu som gräsänka... o jag har 2 saker inplanerade. Imorgonkväll ska jag ha hand om lilla Bellis, systerdottern som är 2 månader och 3 dagar. Hon och jag ska kolla på IDOL och käka nåt gott = jag äter godis och hon NAN :) På lördagkväll ska jag på fotbollskväll hos Mitt lilla pucko och Skogstösen... alltid lika trevligt att få en inbjudan :) Annars har jag inget planerat för denna helgen, förutom att ta hand om min lägenhet då förstås... något jag verkligen borde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0