Lördag - veckan som varit

     2008-07-05 @ 14:49:32

Måndag - Mådde inte så bra och spenderade en del tid i soffan. Planerade inför stundande IKEA-besök.


Tisdag - Jag åkte till IKEA med Svärmor och Multisportaren. Det blev en heldag och jag kom hem med 1 st hylla och lite smågrejer. Hyllan blev toppenbra :)


Onsdag - Beachsoccer :) Jag var på stranden med Multisportaren och Skogstösen. Vi kollade på matcher och solade. Småsystrarna joinade oss och jag fick lite badsällskap... det var skiiiiiitkallt i vattnet.... det gjorde verkligen ont i benen. Dylan var snäll och kom och hämtade oss efter att han slutat jobbet :) Efter tjejernas sista match stötte jag ihop med min faster och hennes man :) Min kusin spelade slutspelsmatch, så vi stannade och tittade på den. Läste senare i tidningen att de vunnit hela A-slutspelet :)

Torsdag - Beachsoccer igen :). Denna dag var det bara jag och Multisportaren. Tjejerna spelade match kl 10 och sen var det sola och bada för hela slanten innan slutspelsmatchen på kvällen. Även idag fick jag badsällskap av mina huliganer, det var betydligt varmare i vattnet än dagen innan. På stranden började jag läsa Camilla Läckbergs nya bok Sjöjungfrun, den rekommenderar jag starkt.

Fredag - En lugn dag hemma, tvättade, diskade och var en runda på stan. På kvällen var vi på innergårdsfest hos Multisportaren. Mitt lag förlorade i kubbmatchen :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0