Fredag - underbar dag

     2008-05-09 @ 15:56:32
Har legat ute och solat o två omgångar idag... undvek timmarna mellan 12-14. Så underbart att känna solens strålar mot huden... men jag tar det nätt... vill ju inte bli en kräfta. Svägerskan, lillebror och Älvan har även varit förbi en runda.

Konfirmationspresent är inhandlad... skönt att ha det över.

Har beställt 2 böcker från adlibris. Det blev Sjöjungfrun och Så dumt!. De kommer i slutet på maj, så de kommer att bli perfekta semesterböcker... om jag nu kan hålla mig till midsommarafton... då min semester börjar :) Idag har jag helt plötsligt kommit på mig själv med att sucka djupt (av lättnad)... då har jag helt plötsligt kommit på att min situation inför hösten är löst... och det är så skönt :)

Tänkte ta hand om lite domesticwork... även om Älvan hjälpte mig lite på traven med den saken. Hon plockade ner tvätt, bar ut disk och plockade ihop tändstickorna... ordning och reda trots att hon bara är 19 månader... var ska detta sluta :)

Sen blir det nog ytterligare en promenad ner till stan, då jag glömde böckerna som jag skulle lämna på biblioteket när jag promenerade ner med Älvan i middags.

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Tack för att du ville svara på mina frågor!

2008-05-09 @ 20:16:51
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0