Måndag - dåtid/framtid

     2008-05-12 @ 09:05:14
Hittade denna hos Tumadre:

För 5 år sedan...: Var jag 25 år och höll på att packa ihop min lilla 1:a för att flytta ihop med Dylan i en 2:a. Jag arbetade på en skola i samma stad där jag bor.

För 3 år sedan...: Hade jag bytt arbete till det stället jag är på nu. Jag bodde själv i en 1:a och Dylan sökte skola på annan ort.

För 1 år sedan...: Höll jag på att lägga på mig lite kilo igen efter 10kg´s raset pga sköldkörteln... jag tampades med yrsel och ett snurrigt allmäntillstånd.

För 3 månader sedan...: Var jag på Storebrors 30års fest i Göteborg och jag började på Linedance

Igår...: Var jag på äldsta lillasysters konfirmation.

Idag...: Ska jag åka och träffa min Lomo och även strosa på IKEA :)

Imorgon...: Är det dax att jobba igen och på kvällen är det Step som gäller :)

Om 1 år...: Bor jag och Dylan tillsammans igen och vem vet... vi sår kanske ett litet frö i magen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0