Söndag - äntligen

     2009-04-19 @ 10:07:29
Efter en hel del letande så hittade jag skor till bröllopet igår... kändes sååå bra att jag nästan började gråta. Jag och Storasyster var i staden vid bron och gick i massor med skobutiker. Vi fick även med oss 2 strängar med bergskristall hem :) När jag kommit hem och låg på soffan så ringde Liljan och frågade om jag ville med o käka o tragga... så det var bara o klä på sig igen och gå iväg.

Så mina vänner... vad har hänt sen sist:

Vi var hemma hos Mamsen i söndags och firade äldsta lillasystern som fyllde 16. Mysigt att träffa alla mina syskonbarn, Myran var sååå duktig som gick några steg alldeles själv (11 månader gammal). I måndags var jag och Dylan först på kalas hos hans farmor... sååå god mat :). Sen åkte vi till staden vid bron och kollade på fotboll tillsammans med Mitt lilla pucko och Skogstösen. Sen var det jobb igen på tisdagen, men det gick smärtfritt hela veckan faktiskt. I fredags bytte vi lite arbetstider och jag bytte bort min stängning *underbart*. På kvällen var jag hos en arbetskamrat på MaryKay- klass, tacos och vin *super*. Igår var det då utflykt till staden vid bron och vi uträttade en del och gick 13000 steg... inte illa. Dessutom träffade vi Lindex-bruden detta året oxå... alltid lika trevligt att få en kram och en pratstund med henne. Kom på igårkväll att det är 23 år sedan vi började brevväxla... helt sjukt... kände mig helt plötsligt väldigt gammal ;).

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej vännen! Det börjar arta sig med bröllopsbestyren ser jag. Skönt! Vi är i full gång! Ska bli så kul! Kram

2009-04-20 @ 10:25:18
URL: http://lomo.webblogg.se/
Postat av: miian

hey babe!

Förstår att du har massor men fix oxh bry nu.

Och det är ju "roligare" å hänga på BT när man är inne i den "svängen" men jag hoppas du återkommer till bloggträsket snarast ;)



Kramkram

2009-04-21 @ 12:01:30
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: Lindex-bruden

Hej!! Shiiiiit!!!! E d verkligen så länge sen??? Men det stämmer ju! Alltid lika kul o se dig. Snacka om att ha sporadisk kontakt men ändå känns det som vi alltid har varann...

Jättekul att du äntligen hitta skor! Visst e d en bra stad ja bor i va? ;o)

Kramen

2009-04-21 @ 20:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0