Tisdag - lemlästad

     2009-08-18 @ 19:00:55
Idag har jag en lista på grejer som jag ska börja fixa med. Vår soffa har kommit och efter en del pusslande så kommer de och lämnar den på torsdageftermiddag. Så nu måste jag städa undan här hemma och möblera om lite. Jag har precis gjort en pepp-spellista med massor med Anna-favoriter... så som Snack - OverdoseTimbaland - The way I are och Culture Beat - Mr Vain *anna älskar*

Vi får se om mannen kommer hem imorgon och kan hjälpa mig att flytta lite större grejer. Ikväll är han och styckar en bock som han sköt i söndagskväll.

Dessutom ska jag sätta in en annons på vår nuvarande soffa. Den som kommer och hämtar den får den... inget o ta betalt för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0