Söndag - min möhippa del 3

     2009-05-24 @ 19:30:00
Väl framme i grannstaden åkte vi hem till Skogstösen. Det blev thai-mat beställt från Klå Fann Thai och deras Pad thai Gai (nr 39) var "to die for"... såååå underbar :) Alkoholintaget ökade ju oxå en aning framåt kvällen. Vi lekte lite "Jag har aldrig" och sedan blev det Singstar. Jag tävlade mot 7 stycken av tjejerna och vann alla gångerna *yes*. Jag fick svida om igen och mina jeans ansågs inte vara så party så Semlans mamma letade fram en kortkort jeanskjol och ett par vita leggings till mig. Jag fick dessutom en ny tröja att byta till.

Vid klockan 1 begav vi oss till Grand och sedan dansade vi loss till strax innan 3. Jag lyckades visst bli fotograferad 2 ggr... så bildbevis från kvällen finns på Grand´s hemsida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0