Måndag - fixardag

     2010-08-02 @ 19:11:12
Tänkte först ha en lugn dag... men fick sen för mig o fixa lite saker. Det blev en tripp in till stan. Fixade först lite blommor på Solhaga... inte kul med vissna blommor i krukorna på framsidan. Sen begav jag mig in till centrum där jag inhandlade amningströja o en låååång mamma tröja/tunika... mina kläder börjar lixom o bli lite små nu... o om jag ska gå 3 veckor till så lär jag väl inte ha nåt som passar mot slutet. Det blev även en tripp inom apoteket för o fylla på halsbrännetablettförrådet. Till slut blev det ett besök på Maxi för o handla hem lite grejer :)

Blev lite vila o datortid när jag kom hem. Nu har jag o mannen precis ätit kvällsmat... det blir lite nya saker denna veckan. Idag blev det Italiensk risotto :) fast utan vitlök o musslor.

Jag får väl fästa lite trådar ikväll igen... 7 remsor, med 8 rutor/ remsa, med 7 trådar/ruta.... hmmmm... det blir 392 trådar kvar att fästa... tjoho... men filten blir väldans fin :)

Kommentarer
Postat av: Rövarmamman♥Gravid igen

Vilken fin blogg du har :)

2010-08-04 @ 11:06:55
URL: http://roxenmo.se
Postat av: Therese

Spännande med bebisen! Jag blev lite otålig på slutet då man är så nyfiken på det lilla livet. Hoppas ni får en fin dag! Här blir det inte mycket bloggtid heller då jag städar garderoben.

2010-08-04 @ 19:36:02
URL: http://theperfectwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0