Tisdag - saker att sakna

     2010-08-17 @ 21:48:48
Igår när jag var o handlade sprang jag på en vän till en vän och hennes dotter. Fick många goda skratt och hon sa att jag skulle njuta av magen så länge jag hade den... för hon saknade sin jättemycket. Det kommer nog att kännas konstigt när den är borta... men just nu finns det andra saker som jag saknar:

- att frysa
hur underbart hade det inte varit att få kura ihop sig under en filt o huttra en stund

- normala skor
när denna graviditeten är slut ska jag i ren protest (o för att de är sönder) slänga mina sandaler som använts dagligen i över 2 månader.

- mina ringar
hur lång tid kan det ta för svullnaden på mina händer att gå ner? Jag vill använda mina ringar NU!

- alkohol
ett glas rött, en cider, en mojito. Vilket som hade funkat utmärkt.




Kommentarer
Postat av: anouk - NeverEndingPreggo

sv: Ja det kan ju inte vara farligt eftersom man faktiskt FÅR gå över. Annars hade de ju toppat en tycker man. Men det är som du säger; klart man oroar sig. Det gör man ju hela tiden...



Trist att det inte funkat med hinnsvepning för dig btw. Jag ska be om det idag tänkte jag.

2010-08-18 @ 05:09:23
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: Madde

Åh ja skor och mojito hade inte suttit fel;)

Annars är allt ok,sjukskriven nu, lite drygt.

//madde

2010-08-18 @ 08:41:12
URL: http://madeleneaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0