Lördag - härlig kväll

     2010-07-17 @ 11:22:31
Igår hade jag o älsklingen en riktig slappedag... vilket vi behövde båda två. Vi var inne en snabb sväng i stan runt lunch... jag orkade först inte, men sen tog jag tag i mig själv o hoppade in i duschen. Det var väldigt skönt att komma ut en sväng även om mitt stadsbesök inte gick i 190 direkt. Avslutade besöket med lunch på MAX *mums*.

Väl hemma igen tog mannen igen sig på soffan och jag städade ur det övre skafferiet... där bröd, kakor o godis förvaras. När jag var klar fanns det 2 påsar bröd, 1 påse chips och lite godis kvar i skåpet. Skönt o ha lite ordning. Vilade sedan en sväng innan jag tog tag i att plocka isär vagn och bilbarnstol. Tvättade allt som gick att ta bort... det ska minsann vara rent o fräscht till vår lill* bebis.

Gjorde mumsig mumsig kvällsmat... det enda som inte var egenodlat var fisken. Menyn såg ut som följande:
Panerad spättafilé, kot nypotatis, stuvad spenat, ugnsbakade rödbetor och minimorötter. Sååååå gott :)
Efter maten tog vi igen oss och sedan blev det en tripp in till staden för Kristianstadsdagarna. Vi joinade vänner i tivoliparken och satt där tills klockan var typ halv elva då vi begav oss till stadskärnan istället. Det var massor med folk överallt och sjukt varmt i öltälten. Efter ett tag gick vi till öltältet på Lilla torg där vi stannade ett tag. En dj som spelade där o det var så bra Anna-musik... diggade som tusan. Avslutade natten (ni läste rätt... stannade till kl 1) med lite munkar *mums*

Tack kära vänner, ni är underbara :)


Glöm för allt i världen inte att gissa :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0