Söndag - 1 år

     2010-06-27 @ 20:56:01
Eftersom jag inte kan ha mina ringar längre... passar numera på lillfingret (sen typ 2 månader tillbaka), så har jag dagen till ära haft armband på mig... lite symbolik är där minsann i alla 3 oxå :=

Nr 1 hade jag på bröllopet för 1 år sedan tillsammans med 12 andra som mina kära vänner gjort till mig på möhippan.

Nr 2 fick jag idag av min käre man på vår 1 åriga bröllopsdag :) + 1 päronträd till vår lilla fruktlund.

Nr 3 köpte jag för ett presentkort som vi fick i bröllopspresent.




Dagen har varit helt underbar... har bara tagit det lugnt, slappat lite i solen, tagit ett dopp i poolen, käkat jordgubbar till lunch och nu ikväll har vi varit inne i stan och käkat middag.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0