Lördag - home alone

     2010-03-06 @ 08:54:15
Älsklingen är på utbildning i Göteborg och jag har en hel ensam lördag framför mig... vad ska jag hitta på? Vaknade tidigt som vanligt och redan ganska uttråkad. Borde klä mig varmt o gå ut i det härliga solskenet... vet inte när jag var ute på promenad sist... kanske dax o börja igen.

Ikväll bär det av till Hässlehåla för reunion med Storasysters möhippegäng... det ska bli väldigt skoj, även om det inte blir ngt vin för min del. Tänk att man kan bli så sugen på saker när man vet att man inte kan äta/dricka det. Så gott det skulle vara med vin, tequila, cider, mojito, groggajävel ;)

Är riktigt sugen på o göra om designen här oxå... har ju haft denna ett tag nu. Men jag har ingen photoshop på min bärbara, så då får jag sätta mig ute på kontoret och jobba på Dylans dator, dte verkar lite som att jag drar mig för det... vet inte varför riktigt... kan vara lathet... det är ju en bit o gå ;)

Uppdatering: Det blev en halvtimmes promenad, 1 timmes läsning och 1½ timmes sömn... så var den förmiddagen förbi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0