Onsdag - mina föräldrar

     2010-11-17 @ 11:13:00
Mina föräldrar träffades unga och fick 3 fina barn tillsammans, Storasyster, jag och Lillebror :) Numera är de skilda sedan många år och har båda gått vidare i livet.

Min mamma bor i min hemby med mina 2 småsystrar (ja ja, jag vet att de inte är så små längre). Hon arbetar på bibliotek och tycker om att läsa böcker, titta på all sorts sport och gå på auktioner.

Min pappa bor med sin fru i min jobbeby. Han arbetar på mejeri och tycker om att köra motorcykel, svara i telefon i radion ;) och han är superduktig på att laga mat.

Jag älskar mina föräldrar massor och utan dem skulle jag inte vara den jag är idag.

Kommentarer
Postat av: Madde

Ne tänk att utan dem hade du inte funnits:)

2010-11-17 @ 16:56:44
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0