Söndag - min bästa vän

     2010-11-21 @ 18:48:31

Den som jag skulle klassa som min bästa vän är Storasyster. Hon finns alltid där när man behöver henne, vi kan skratta tillsammans och gråta tillsammans och hon är alltid brutalt ärlig ;).

Men vi har inte alltid varit såta vänner. Eftersom det bara skiljer 1 år på oss (19 månader) så hade vi som små spinkiga flickor ungefär samma kompisar.  Storasyster tyckte att det var sådär kul så en dag cyklade hon över mig med sin cykel när jag vilja följa med henne till en kompis.

Storasyster är den man ringer till när man vill snacka skit, dryfta problem eller berätta ngt roligt. Hon är rätt så bra på att läsa mig så ibland behöver jag inte prata alls.


Kommentarer
Postat av: Madde

Vad kul att ni har ett så starkt band

2010-11-22 @ 09:25:32
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/
Postat av: storasyster

till mitt försvar så var jag endast i lågstadieåldern när jag körde på dig.....och jag tycker om dig oxå....minst lika mycke som du tycker om mig:) kraaaaaam M

2011-02-15 @ 14:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0