Fredag - pytt i pannan

     2011-02-04 @ 19:48:18
Eller snarare vatten i pannan. Tyckte att det var lite kallt härinne innan idag och när vi skulle ut på promenad gick vi inom pannrummet. Det droppade vatten från pannan och den var helt släckt... så jag fick sätta in värmeelementet i vardagsrummet och när vi kom tillbaks från promenaden var det varmt därinne. Så vi bor numera i vardagsrummet, här är det varmt och skönt, det är det inte i resten av huset. Mannen är ute och försöker fixa pannan nu. I natt får vi ta in värmeelementet i sovrummet och hoppas på att huset är uppvärmt imorgon. Skönt att det är plusgrader ute iaf, hade inte varit kul om det varit -20.

Det blev minsann kebabpizza till kvällsmat, det var väldans gott. Snart är det Let´s dance :)

Kommentarer
Postat av: Johannaty

Här händer det lite i designen ser jag :) Jag håller också på att donar lite :) som tidfördriv. Hoppas det var gott med pizza, för mig blir det nog max idag :)

2011-02-05 @ 12:11:50
URL: http://johannaty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0