Fredag - sitt

     2011-02-25 @ 14:20:47
Lill-prinsen kan sitta :) underbara unge. Igår när vi var på föräldragruppen så satte jag honom på madrassen och han satt kvar, blev superförvånad. Men balansen är det lite si och så med, han kan ibland sitta i flera minuter för att nästa gång man sätter honom ramla direkt. Så vi tränar och tränar här hemma nu. Jag fick tipset att lägga amningskudden (som jag aldrig använde) bakom honom, så går den runt honom på sidorna och både stödjer och dämpar :)

Imorse var jag väldigt produktiv. Innan klockan var 10 hade jag lagat en fiskgryta och förberett 2 tårtfyllningar... vet inte riktigt var orken kom ifrån då lill-prinsen vaknat 1 gång i timmen hela natten (dumma förkylning), men skönt var det att ha det gjort. Lyckades snylta till mig 1 timmes sömn innan oxå, när lill-prinsen sov *sååå skönt*

Igår fortsatte följetongen om att få reda på mina värden. En läkare skulle ringa mig kl 1, men när ingen ringt vid halv 4 så ringde jag vårdcentralen. Sköterskan blev irriterad över att ingen ringt mig och tog tag i det hela medans vi pratade. En stund senare ringde läkaren upp, det kändes inte som om han visste riktigt vad han pratade om, men min dos höjdes iaf rejält och proven ska tas om. Nu är jag såååå nöjd och hoppas att värdena stabiliseras.

Senare idag tänkte jag visa er hur lill-prinsens rum ser ut efter målning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0