Onsdag - herregud

     2011-02-02 @ 10:02:00

Är det redan onsdag? Snart är det ju helg igen.

I måndags var vi på megaplaydate på Andy´s, allt som allt så var vi 11 mammor, 1 pappa, 11 bebisar och 2 syskon. Några nya ansikten var med *kul* och barnen är födda juni-oktober 2010. Lill-prinsen fick komplimanger för sin frissa, den eviga tuppkammen :)

Igår hade vi en hemmadag. Jag gjorde kycklinggryta med kokosmjölk och grönsaker till lill-prinsen + att vi hann städa bort lite av julen. På eftermiddagen var jag supertrött och gick och la mig en stund samtidigt som sonen.

Idag ska lill-prinsen vara hos farmor och jag ska till stan (Hässleholm) och göra lite ärenden. Bl.a. så behöver jag handla lite blommor... de vi har är ganska döda.


Kommentarer
Postat av: Marie

Han är så söt i sin tuppkam! =)

2011-02-02 @ 12:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0