Fredag - härlig dag

     2011-01-28 @ 10:51:50
Igår var en riktig toppendag :) Först var det muffinsbak (brände ju en muffinssats dagen innan) och lite stress här hemma, men tillslut flöt allt på bra :). Sen bar det iväg på föräldragruppen på BVC och det var supertrevligt och jätteintressant, nu har jag en klar bild av hur vi ska göra när bilstol ska inhandlas. Mina muffins fick högsta betyg och vi hade så trevligt tillsammans alla mammor och barn.

Efter en lite längre stund tillsammans än vanligt fyllde jag tanken på Volvon och körde mot Hässleholm, väl där gick jag och pumpade däcken på vagnen och vilken skillnad det blev att köra... att jag inte gjorde det för länge sen. Promenerade på stan och köpte byxor och tröja till mig själv på Vero Moda och 3st bodys till lill-prinsen på Kapp Ahl. Vi hann även med en promenad till Kvantum för att handla ersättning innan vi skulle hämta upp Storasyster med väninna. 

På kvällen var det Blingo-party hemma hos min syster och min snälla svåger matade lill-prinsen medans vi kollade kläder. Det blev en body till lill-prinsen och en klänning/tunika till mig. Jag hade kunnat köpa hur mycket som helst till men ibland får man hejda sig. Efter klädesprovning och somning av lill-prinsen satte vi oss 6 tjejer i soffan och åt kladdkaka med varma hallon, vanniljglass och nougatsås. Det var så himmelskt gott och vi pratade massor och jag kände att jan tankade en massa energi från dessa underbara kvinnor och mammor :) Klockan 10 körde vi hemåt och väl hemma fick lill-prinsen sista ersättningsmålet och sen somnade han gott i min famn.

Det blev ingen tid över för att fixa en ny header, men jag har en idé i mitt huvud på hur den ska se ut. Får sätta mannen på att sätta ihop sin dator så jag kan knåpa lite på den.

Nu kallar bajsblöjan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0