Söndag - spam spam spam

     2011-01-30 @ 21:38:13
Hade en underbar dag/kväll med mannen och goda vänner. Föreställningen var rolig, Johan Glans är ju helt fantastisk med sitt minspel.  Vi satt på rådhuskällaren i nästan 4 timmar, åt massor med oxfilé på filéfrossan och beställde t.o.m. in efterrätt. Det blev lite rödvin till maten och sen en god drink till efterrätten, en P2. I oktober 2009 tror jag att jag drack en drink senast... då jag och Tiny var och hälsade på Bess i Stockholm. Vi var hemma vid 12 typ och sov till 9 *härligt*

Nu i eftermiddag har jag och lill-prinsen varit och badat. Jag har varit lite nervös eftersom han hatar att bada i baljan, bara skriker. Men jag höll honom nära mig när vi gick i vattnet (35grader) och efter en stund kunde jag hålla honom för sig själv i vattnet. Mot slutet var vi t.o.m. modiga nog att hänga i en badring. Han var jätteduktig och sprattlade som sören med benen. Jag behövde bara hålla under badringen där han hade huvudet, sen höll han sig uppe själv. Det var så härligt att han gillade det :)

Kommentarer
Postat av: Johannaty

Åh va mysigt med bad :) Sånt ska jag också göra :)

Jag ska faktiskt se filmen nu och sitta och andas framför tv:n :)Hoppas du får en strålande dag! :)

2011-02-01 @ 09:42:06
URL: http://johannaty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0