Onsdag - förstoring?

     2011-07-06 @ 19:48:24
Andra dagen på beachsoccern i rad idag. Minstingkusinerna spelade ju :) Igår var det lillebror som spelade hela dagen lång, vi åkte dock hem efter gruppspelet. De vann hela turnering... duktiga duktiga. Och han hamnade minsann på bild i tidningen oxå. Idag var det storebrors tur att spela. De vann sin grupp och spelar slutspel imorgon.

Idag började jag dagen med att få en boll mitt i nyllet. Ingen dålig smäll vill jag lova och den resulterade i nedanstående fläskläpp och ont i bakhuvud och nacke såhär på kvällskvisten.



Faster min pysslade om mig efteråt och fixade superfin inbakad fläta och målade mina naglar *lyx* Flätan gjordes för att min Greta Garbo-solhatt skulle sitta lite bättre.



Lill-prinsen är ju inte så förtjust i sand... han brukar skrika så fort han får lite sand på handen eller foten. Men nu har jag nog härdat honom lite de här dagarna på stranden och helt plötsligt var inte sanden så farlig längre.



Finaste underbaraste som satt i min famn när jag fick bollen i ansiktet. Vilken tur att han klarade sig!

Kommentarer
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

åh guud:(

2011-07-07 @ 12:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0