Söndag - smart?

     2011-10-16 @ 16:49:01
Igår när jag kom till Storasyster höll hon på att kolla på Balaclava till Bellis. Hon hade hittat en sida som hette smartkid och där var det minsann fri frakt. Det hör även till en smartgirl, smartguy och smartsport-sida. Vi hittade en balaclava till lill-prinsen, den matchar hans vinterstövlar och kommer att bli kanon kalla vinterdagar :)

Jag är ju på jakt efter en vinterjacka, så jag passade på att beställa en sådan oxå :) hoppas den är lika fin i verkligheten.


Kommentarer
Postat av: Marie

Snygg jacka!

Jag är också på jakt efter en jacka som jag får plats i. Inte helt lätt då alla är så dyra och jag vill inte lägga för mycket på den. Jagar på tradera för tillfället och hoppas jag hittar nåt där.

2011-10-16 @ 19:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0