Söndag - terapi

     2012-04-01 @ 19:19:50
När inte saker blir som man tänkt sig så kan man ju alltid virka.


Denna filt började jag med för 2 veckor sedan. Just nu väntar jag på gult garn som jag fick beställa på nätet då det var slut i min affär. Filten är 1 meter bred och tanken är att det ska vara 4 ränder av alla färger. Varje färgrand tar 2 timmar att virka, så här ligger en del arbete bakom denna filt.


När jag inte fick tag på gult garn i fredags så fick jag ju börja på ett annat litet projekt. Denna filt är lite mindre än den förra, endast 63cm, och det blir nog 6 ränder av varje färg på denna.

Kommentarer
Postat av: Pia

Jättefina filtar båda två, du är duktig på att virka och uthållig. Ser fram emot att få se filtarna i verkligheten

2012-04-01 @ 19:31:01
URL: http://pinivi.blogg.se/
Postat av: Hanna - Mode och min vardag

Vad fina de är!

2012-04-05 @ 18:04:50
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0