Torsdag - pysseldag

     2013-01-17 @ 17:23:00

Fick inspiration att göra en filt/wrapper att ha i babyskyddet. Men jag är inte så rörlig nuförtiden så ett besök i bästa tygaffären, som dessutom bara har öppet på eftermiddagar, lockade inte så mkt. Men man tager vad man haver som någon klok en gång sa. Jag är ju lite av en blingonörd och har en del filtar (bl.a. 2st ouppackade helt nya). Så jag tog en av dem och använde en fleecefilt jag fått som foder. Simsalabim så blev det en superfin wrapper/filt.


Kommentarer
Postat av: Nilla

Du är helt otroligt duktig!! Att du bara finner ork och motivation :) nu är det inte länge kvar... Den här gången tror jag det går fort och lätt för dig!

2013-01-17 @ 20:17:34
URL: http://Http://Motherofalice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0