Fredag - duktig?

     2007-08-03 @ 12:29:40
Igår ringde jag och sa upp min bilförsäkring + att jag var hos en bilhandlare och kollade läget (inte med bilhandlaren då, utan vad det fanns för bilar). Tyvärr hade han inget av intresse, får se ifall det finns nåt annat i grannstaden. Idag har jag städat trappan grundligt *duktig flicka*. Senare idag ska jag åka till svärföräldrarna (som är på semester), ikväll är det nämligen poolparty, himla tur att poolen är uppvärmd. På söndag ska jag, Svägerskan och Älvan åka till IKEA, Lillebror blev överlycklig när jag sa att jag oxå ville dit... så slapp han följa med.

På måndag börjar jag jobba igen :( men vi har inte så många barn och jag behöver bara jobba typ 6 timmar/dag... så det funkar, skönt med en mjukstart. Veckan därefter är det allvar däremot. Då börjar jag inskola 2 barn... förmodligen samtidigt, men föräldrarna är kända (har 1 eller flera barn hos oss redan, alltså inte kändisar *fniss*), så det ska nog inte vara några problem. 

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Söt blogg :)

2007-08-03 @ 12:31:31
URL: http://www.livetuppochner.blogg.se
Postat av: lilla anna

Madeleine: Tack :)

2007-08-03 @ 13:31:16
URL: http://anapanasiti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0