Onsdag - varför?

     2007-08-15 @ 20:51:57

Varför är jag så sörens trött hela tiden? Känns som om jag går o gäspar konstant. Idag fanns det inga barn kvar på min avdelning efter 3, så jag kunde gå hem en timme tidigare... det uppskattas. Ingen Dylan idag och det är tråkigt eftersom jag behöver kramar o mys *gillar inte bockajakten*. På fredag får jag träffa honom ytterst lite... lördag åker jag till Tiny i stugan och på söndagkväll/natt får jag förhoppningsvis träffa honom. Känns som att man vill umgås så mycket som möjligt eftersom han åker uppåt landet igen den 26:e.

Jag prenumenerar inte på den lokala tidningen (och inte nån annan tidning heller), men igår när jag var hos Pappsen passade jag på att läsa (läs titta) lite i den. Döm om min förvåning när Mysflickan, Thaiboxaren och deras lilla Tösabit log mot mig. Den bilden klipptes ut direkt :)


Nu har jag lyssnat färdigt på Stieg Larssons sista bok... attans! Har börjat på Helenes Turstens första "Den krossade tanghästen"... hoppas på att den är bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0