Söndag - hemma

     2007-08-19 @ 20:51:10
Hemma igen efter Snusketörs-helg :)

Igår blev det våfflor, kräftskiva (måste fixa stabilare hattar till den 8:e), en hel del alkohol (Tiny citat "nu måste jag ha en snaps, jag börjar bli nykter") och Rummikub (spelet  Ä R viktigast). Jag och Tiny tog även oss ett dopp i havet (första i år), Bess bangade men vi tycker om henne ändå :) Observera att vi badade innan vi började dricka (mest för oroliga föräldrar) Gick till sängs någon gång efter midnatt och lyckades sova enda till 10.00, inte dåligt. Jag gick en promenad med Kärlek, lilla vofsingen :) Sen hade vi en lugn dag med kortspel och Rummikub innan jag o Bess körde hemåt.

Tack underbara flickor för en
mysig helg! Älskar er. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0