Fredag - sammanfattning av 2007

     2007-12-21 @ 23:39:17

Hittade listan hos Sara

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Åkte på en Blogg-bira och träffade en hel massa människor jag inte kände.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Avger aldrig nyårslöften

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Japp, en av mina bästa vänner + min storasyster (som oxå är en av mina bästa vänner)

4. Dog någon som stod dig nära?
Tack och lov inte

5. Vilka länder besökte du?
Danmark

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
En sommar med sol på semestern

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
9 augusti; då blev jag moster

8. Vad var din största framgång 2007?
Att jag tog steget och anmälde mitt intresse för en annan anställning

9. Största misstaget?
Hmmm, misstag? vet jag inte om jag gjort nåt

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Fick bukt med min mage... hade en liten svacka där i början av året.

11. Bästa köpet?
Min "nya" fina bil :) 

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Bilen

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Vi får väl se när året är slut

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Rihanna - Umbrella
E-type - True believer

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Hade en liten svacka på hösten... men annars skulle jag nog säga gladare.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Stressat

18. Hur tillbringar du julen?
Överallt ;)

19. Blev du kär i år?
Nej, var redan kär när detta året började

20. Hur många one night stands?
Ingen.

21. Favoritprogram på TV?
Grey´s anatomy

23. Bästa boken du läste i år?
Stieg Larssons 3 böcker

24. Största musikaliska upptäckten?
Timbaland

25. Något du önskade dig och fick?
Garage till min "nya" bil

26. Något du önskade dig men inte fick?
Storvinst på lotterna vi skrapat på jobbet

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Fyller ju år nästa söndag, så den frågan är lite svår att svara på. Men den ska firas med familj och släkt.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Om min älskling varit färdig med sin utbildning

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Lite mer vuxet, lite mindre urringat

31. Vad fick dig att må bra?
Min älskling, familjen, vännerna

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Måns Zelmerlöv (jaja, jag vet att det är barnarov)

33. Vem saknade du?
Min älskling, eftersom han bor 20 mil bort.

34. De bästa nya människorna du träffade?
Min Bellis, hon är ju alldeles ny :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0