Måndag - bättre idag

     2007-12-17 @ 17:55:37
Igår var jag ett pms-monster = överkänslig. Kände mig helt off hela dagen och kom på på kvällen vad det berodde på... den molande värken i korsryggen har krupit sig på under hela dagen idag, rumpvärme i bilen är guld värd. Idag har det varit 10 timmar jobb; 6,5 timmar i barngrupp och 3,5 timme utbildning. Gick ner på stan en sväng och inhandlade 3 julklappar, sååå skönt att ha de undan. De som är kvar är gemensamma med mina syskon eller vänner. Nu kan jag kanske börja ta tag i den stundande födelsedagen :)

Kommentarer
Postat av: Miia

ja snart e de födelsedags dax för din del..när skulle du ha "partyt"? helgen?
tack för din snälla kommentar värmer när det är som tyngst =)
hoppas bebis kommer snart,i natt hoppas jag verkligen på!
massor med kramar och skönt du mår liiiite bättre idag!

2007-12-17 @ 18:06:23
URL: http://miian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0