Tisdag - inlåst

     2007-12-18 @ 22:12:47
Det är inte varje dag man blir inlåst i baksätet på en polisbil... så idag passade jag på. Vem vet, tillfället kommer kanske aldrig igen (förhoppningsvis). Nä, skämt å sido, en mamma på jobbet kom idag med kollega och polisbil. Barnen fick sitta i förarsäte och passagerarsäte och de tyckte att det var jätteroligt när jag satte mig i baksätet och polismannen låste dörrarna. Ett av barnen på min avdelning (pojke på 2år) pratade hela eftermiddagen om polisbilen som kom och hälsade på :) Ett annat hett samtalsämne idag var de 3 tomtarna som kom o knackade på fönstret när vi satt och åt frukost. Det resulterade i att 1 barn blev hysteriskt och 2 st gömde sig under bordet. Då frågar jag mig: vad är det som gör att det är tryggt under bordet? Undrar hur det ska gå imorgon när vi har julfest och det ska komma IN en tomte och dela ut julklappar till barnen... jag kommer att ha 3-4st i knät.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0